2015. március 7., szombat

Személyes üzenet Galaxinától :)

Sziasztok!

Bár az tóbbi időben nem sok időm volt írni, jelentem, most végre elkezdtem pótolni a dolgokat egy kicsit! Sajnos, az írás nem fog folyamatosan menni, de attól még nem felejtettem el a történetet és az olvasókat! :) Folytatásért nézd meg a teljes bejegyzést ;)

Galaxina



Szóval folytatván a teljes bejegyzéssel: Sok a dolgom, főleg a cosplayezéssel és a fotózások szervezésével. Végre van egy hely, ahol be tudunk rendezni egy kis stúdiót, és volt most januárban egy kétnapos fotózásunk is, ami nagyon fárasztó! Ezeknek a képeit is be kell gyűjtenem és kezelnem, és még jópár szerveznivaló is akad, sajnos,a csatornámat sem tudtam nagyon frissíteni, pedig annyi téma és írás van még bennem!
Ám végre, van egy új mobiltelefonom! Bár úgy gondolom, hogy az okostelefon nem létfontosságú, mármint persze, van, akinek legalább a telefonja legyen okos, de nekem arra nins szükségem, most már több okból is érett a mobilcsere. Egyszerűen haladni kell a korral, és új technikával menni tovább. Ennek előnye pedig az, hogy bizony, tudok JEGYZETELNI utazás közben! :) Felülök a metróra, előkapom a telefonon a jegyzettömböt, és pötyögök, pötyögök út közben, ahogy zenét hallgatok. Ez pedig nagyon megihlet, így láttam neki az előző fejezet folytatásának is, amit aztán a gépen fejeztem be nektek! :) Úgyhogy remélem, így lesz még egy-két fejezet, amit majd az Alkimista Laboratóriumba menet meg tudok írni nektek (meg onnan hazafelé jövet is), ahol egyébként egy PVC csőből készítem épp a cosplayemet, szóval nagy munkában vagyok! ^^
Remélem, tetszett az új rész, és lesz türelmetek kivárni a folytatást, mert fogalmam sincs, mikor lesz időm megírni :( Pedig ötleteim már akadnak a túrára Ádámmal! ;)

Addig esetleg ez a bejegyzés alatt kitárgyalhatjuk kicsit, hogy mi a véleményetek a történetről, és mit gondoltok, mi fog történni, vagy ti mit szeretnétek, hogy történjen? Ettől még nem biztos, hogy az lesz, de ez most lényegében egy kis közvélemény-kutatás lesz, hogy oké, én tudom, mit írnék, de titeket mi érdekel leginkább? A válaszaitokat előre is köszönöm!

Galaxina

Ui: A türelmetekért és kedvességetekért itt van egy az első, még nem publikált szelfijeim közül egy! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia új rész várható vagy nem me már rég nem raktál ki.részt és gondoltam mostmár megkérdem mivan?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos, egyáltalán nem volt időm még lélegezni sem, nemhogy írni :( Tervezem a folytatást, szépen lassan vissza tudok majd térni az írogatáshoz, és kedvem is van hozzá, bár még mindig sok a dolgom... de nem akarom csak úgy félbehagyni az egészet, nagy terveim vannak még a sztorival! :)

      Törlés